Tuesday, October 2, 2012

20 հետաքրքիր փաստ գովազդի մասին


1. Սառուցի կտորները, որոնք մենք տեսնում ենք գովազդային հոլովակներում, սովորաբար պատրաստվախ են ակրիլից, իսկ պղպջակները ստանում են լվացքի փոշու միջոցով։
2. Ամերիկյան դեղագործական ընկերությունները երկու անգամ ավելի շատ գումար են ծախսում գովազդի վրա, քան հետազոտությունների։
3. 1955 թվականին առաջին անգամ գովազդվեց Մալբորո ծխախոտը։ Հոլովակում աթլետիկ կազմվածքով մարդիկ էին, իսկ ամենատարածված կերպարը դարձավ կովբոյի կերպարը։ հետաքրքիր փաստը կայանում է նրանում, որ հոլովակում հայտնվող 3 մարդն էլ մահացել են թոքերի քաղցկեղից։ 
4. Գովազդի վրա տարեկան ծախսվում է ավելի քան 500 միլլիարդ դոլար։
5. Միջին ամերիկացին, 65 տարեկան հասակի հասնելու պահին մոտ երկու միլլիոն գովազդային հոլովակ է դիտում։
6. Առաջին բիլլբորդը ստեղծվել է 1900 թվականին՝ ԱՄՆ-ում։ Հետագայում բիլլբորդները ստացան համաշխարհային տարածում։
7. Միայն երեխաների համար նախատեսված գովազդի վրա ԱՄՆ-ում տարեկան ծախսվում է 15 միլլիարդ։
8. Համարվում է, որ ամենառաջին գովազդը, որտեղ հոմոսեքսուալ զույգ է պատկերված, Իկեա ընկերության գովազդն է, որտեղ երկու տղամարդ կահույք են ընտրում։ Այն հայտնվել է 1994 թվականին։
9. Ժամացույցերի գովազդներում գրեթե միշտ տեսնում ենք, որ ժամացույցները ցույց են տալիս 10։10 ժամը։ Սա արվում է, որպեսզի սլաքները չծածկեն բռենդի անունը։
10. Ամերիկայի հոգեբանների ասսոցիացիան պնդում է, որ երեխաների մեծամասնությունը ի վիչակի չէ քննադատորեն վերաբերվել գովազդին և նրանք անվերապահորեն հավատում են դրան։
11. Ֆաստ ֆուդ արտադրող ընկերությունները տարեկան 1.6 միլլիարդ են ծախսում գովազդի վրա՝ ԱՄՆ-ում։
12. Երեխան օրեկան 100, իսկ տարեկան մոտ 40000 քոմերցիոն հոլովակներ է դիտում։
13. 2008 թվականին ԱՄՆ-ում միայն քաղաքական գովազդի վրա ծախսվել է 2.6 միլլիարդ դոլար։ Սա ամենամեծ գումարն է, որ ծախսվել է նախագահական ընտրությունների նախընտրական քարոզարշավի վրա։
14. Գավազդատուները հաճախ օգտվում են այսպես կոչված «էմոցիոնալության էֆֆեկտից», երբ գովազդվաղ ապրանքը տեղադրվում է այնպիսի բաների մոտ, որոնք մարդկանց մոտ դրական էմոցիաներ են առաջացնում։ Հատկապես շատ են օգտվում մանկահասակ երեխաների առկայությունից կադրում։
15. Life ամսագիրը առաջինն ամսագիրն էր, որ հաղթահարեց գովազդից տարեկան 100 միլլիոն դոլարի շեմի։
16. Միայն 1938 թվականին ռադիոն առաջ անցավ ամսագրերին՝ գովազդից ստացվող միջոցների առումով։
17. Interpublic, WPP և Omnicom Group ընկերությունները երեք ամենախոշոր գովազդային ընկերություններն են։
18. 20-րդ դարի ամենահաջող գովազդը Վոլքսվագեն մեքենաների սլոգանն էր՝ «Think small» (քիչ մտածիր)։ Բանն այն է, որ հետպատերազմական տարիներին գերմանական մեքենաաները ասսոցացվում էին Հիտլերի անվան հետ, իսկ այս կարգախոսի շնորհիվ, Վոլքսվագեննը դարձավ Ամերիկայի ամենավաճառվող մեքենան։
19. Մեծ տարածում է գգտել վիրուսային գովազդը, երբ տարբեր սոցիալական ցանցերում ու բլոգային հարթակներում տեղադրված հղումների շնորհիվ, ընկերությունները կարողանում են մեկ օրվա մեջ միլլիոնավոր դիտումներ ապահովել։
20. Մինչև տպագրության գյուտը գովազդները հիմնականում ձայնային էին։

No comments:

Post a Comment